Visum - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Tamara Dorrestein - WaarBenJij.nu Visum - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Tamara Dorrestein - WaarBenJij.nu

Visum

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

04 Februari 2013 | Nederland, Den Helder

Nog minder dan 4 weken en dan is het zo ver. Wat gaat de tijd toch snel!!! Ik heb afgelopen donderdag mijn visum opgehaald in Amsterdam bij de ambassade. Dus alle papieren die ik nodig heb, heb ik!!! Nu de rest nog :).

Ik ga de aankomende weken maar eens op internet kijken wat ik zeker moet zien in Suriname.
Of ik alles ga zien dat zie ik wel als ik er ben!!! Op dit moment is het 29 graden in Paramaribo dus lekker warm :)

Ik hou jullie op de hoogte!!!

  • 04 Februari 2013 - 17:15

    Leo:

    Wat jij zeker niet mag gaan missen in Suriname gaan we vanvond maar weer 's doornemen aan 'n statafeltje Tam ! :)

    p.s. mag ik mee ?

  • 04 Februari 2013 - 17:59

    Tammie:

    Leo dat kunnen we idd vanavond ff bespreken ;)

  • 04 Februari 2013 - 18:51

    Mark:

    Ik heb gehoord dat er in suriname ook prima tandartsen zijn.....

  • 05 Februari 2013 - 17:58

    Tamara Dorrestein:

    Mark dat vind ik een hele geruststelling :P

  • 01 Maart 2013 - 19:20

    GJ:

    He bikkel. Heel veel fun ! En kom wel weer gezond terug , he !?
    Want ik accepteer natuurlijk geen ziekmeldingen van daaruit....

  • 01 Maart 2013 - 22:50

    Tamara Dorrestein:

    Ik beloof niks maar kan een ding beloven dat ik terug kom ;).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen: 542
Totaal aantal bezoekers 14377

Voorgaande reizen:

02 Maart 2013 - 14 April 2013

Vrijwilligerswerk Suriname

Landen bezocht: