Voorbereidingen - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Tamara Dorrestein - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Tamara Dorrestein - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Tammie

Blijf op de hoogte en volg Tamara

28 Januari 2013 | Nederland, Den Helder

Het begint al aardig op te schieten nog 33 nachten en ik ga naar Suriname :). Ik moet nog een hoop aanschaffen en donderdag naar Amsterdam om mijn visum te halen, wel zo belangrijk!!!
De belangrijkste dingen heb ik gelukkig al geregeld zoals: vliegticket, vaccinaties en reisverzekering.

Ik weet nu ook in welk kindertehuis ik ga "werken". Het kindertehuis Arya Dewaker. Arya Dewaker is een religieus kindertehuis die opvang biedt aan 50 kinderen die variëren in de leeftijd tussen 1,5 en max. 18 jaar. Het bevindt zich naast een Hindoestaanse tempel, zij leven volgens dit geloof en gaan eenmaal per week naar deze tempel. Deze kinderen kunnen door verschillende redenen niet meer thuis wonen.

Ook weet ik met wie en waar ik in Paramaribo ga verblijven. Ik deel samen met 2 andere meiden een appartement.

Ik heb er zoveel zin in en kan niet wachten tot ik op het vliegtuig zit. Maar voor het zover is moet ik eerst nog maar een koffer kopen, wel zo makkelijk :P. O ja en een zonnebankkuur is ook geen verkeerd idee :)

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 17 Jan. 2013
Verslag gelezen: 853
Totaal aantal bezoekers 14364

Voorgaande reizen:

02 Maart 2013 - 14 April 2013

Vrijwilligerswerk Suriname

Landen bezocht: